Sunday, 7 May 2017

CIKGU SERBA BOLEH

Assalamualaikum wbt.

Cehwah tajuk. Hipstur gitewww. Sebenarnya saja aku nak share kerja aku buat dalam 3 jam giteww yang berselang seli dengan main henfon, karok dan kehulu kehilir. Bila masuk bidang pendidikan, jangan ingat kena tahu mengajar je haha. Kena tahu buat semua benda berkaitan IT contohnya buat komik macam aku buat ni. First time buat komik. So far okay lah, takda teruk sangat cuma kena ada idea. Tang nak cari idea tu yang lambatnya.

Selain buat komik ni, korang yang amik bidang ni kena buat movie dan lain-lain. Jadi pengarah, jadi pelakon, editor, shoot sana sini. Sem ni aku amik pengantar sastera. So kena buat foto video. Ha okaylah sikit daripada buat animasi.

Okay takmau cakap banyak.

Oh ya, nama kat komik aku tu Doktor Nadia.
Aku angan tinggi nak sambung studies sampai dapat title Doktor.

So laa ni lagi aku duk berangan. HAHA.

Peace yaww.

Enjoy!








Jangan gelak hokay! haha

see you next time!


No comments: